מה חובה לוודא לפני שבוחרים חברת ניקיון? למשרדים, מוסדות ומבנים ובתים לאחר בנייה ושיפוצים

מה חובה לוודא לפני שבוחרים חברת ניקיון? למשרדים, מוסדות ומבנים.

Home » מה חובה לוודא לפני שבוחרים חברת ניקיון? למשרדים, מוסדות ומבנים.

מהם הדברים הכי חשובים שכדאי לבדוק בטרם תסגרו הסכם עבודה עם חברת ניקיון למשרדים או למבנים ובתים לאחר בנייה ושיפוצים?

רישיונות עבודה!! משרד התמ”ת ומשרד הכלכלה.
יש לוודא כי לחברת הניקיון יש אישור עבודה של משרד הכלכלה, והיא רשומה כ’קבלן ניקיון’ במשרד התמ”ת. זאת על פי חוק וחובתכם המלאה לבדוק זאת בטרם התקשרות.
משרדים ומוסדות חייבים להחזיק העתקים של רישיונות אלה ולהציגם אם תהיה ביקורת של משרד הכלכלה.

מה שבטוח – ביטוח!!
האם חברת הניקיון שלכם מעניקה לכם ביטוח צד ג’? ביטוח זה מכסה מעסיקים במקרים של דרישה לתשלומי פיצויים בגין נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים, החלקה על משטח רטוב ועוד.

כיצד חברת הניקיון מתייחסת לעובדיה?

תחלופת עובדים היא “מגיפה” ולא רק בתחום הניקיון.
כשחברת הניקיון מתייחסת לעובדיה כאל “בני אדם” [וזה לצערנו לא מובן מאליו…], כאשר היא דואגת להעניק להם את כל הזכויות הסוציאליות המגיעות להם, משלמת להם שכר גבוה יחסית למשק, ודואגת לשלם את המשכורות בזמן!! אזי – רוב הסיכויים שבחברה הזו לא תהיה תחלופה גבוהה, ואתם נהנים מעובד מבסוט, המסור לעבודתו, מבצע אותה נאמנה ונשאר איתכם לזמן רב.

שימו לב שעל פי חוק, עליכם לוודא שעובד הניקיון שעובד אצלכם, מקבל את כל תנאיו הסוציאליים כנדרש על פי צו הרחבה בענף הניקיון.

המלצות מניסיון.

דאגו לדרוש מחברת הניקיון המלצות, ודאגו להשיג המלצות ממקורות נוספים בלתי תלויים.
שאלו את השאלות שרלוונטיות לצרכים שלכם, אם מדובר בניקיונות חד-פעמיים לאחר בנייה ושיפוצים או אם מדובר על ניקיונות שוטפים למשרדים ולמוסדות, על בסיס שבועי, יומי, שעות הבוקר או הערב.

בירור צרכים מדויק

כשאנו מתקשרים עם ספק מסוים, לא תמיד אנו יודעים מה בדיוק אנו צריכים או יודעים לזהות זאת לפני מעשה. חוסר תיאום ציפיות מהודק הוא מקור למפחי נפש וחוסר שביעות רצון. ולכן, בטרם תתקשרו עם חברת ניקיון, וודאו שערכתם מולה בירור וזיהוי צרכים מדויק. חברה ותיקה ומנוסה תדע לשאול אתכם את השאלות הנכונות ולתפור לכם “חליפה” מדויקת לצרכים שלכם.

Call Now Button דילוג לתוכן