ניקיון משרדים לאחר בנייה ושיפוצים

משרדים לאחר שיפוץ

הסביבה שלאחר תהליכי בנייה ושיפוצים מציבה אתגרי ניקיון ייחודיים. בחברת “נקי פה” אנו מתמחים בניקיון משרדים מקצועי לאחר בנייה ושיפוצים. הניסיון בן העשור שלנו במגזר העסקי ובשירות לקוחות לרבות משרדי עורכי דין, חברות הייטק ורשתות בינלאומיות ממצב אותנו כמומחים בתחום זה. בדיוק בזכות כך, נקי פה בולטת במתן שירותי ניקיון משרדים לאחר בנייה ושיפוץ ברמה הגבוהה ביותר.

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ – למה זה קשה?

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ מציב אתגרים ייחודיים בשל הפסולת והאבק הרבים שעבודות הבנייה משאירות אחריהן. שיפוצים כוללים לרוב חומרים כמו קיר גבס, עץ וצבע וכדומה, אשר יכולים ליצור חומר חלקיקי עדין שמתיישב על משטחים וחודר למערכות. בנוסף, הנוכחות של שאריות דבקים לכה ושאריות כימיות אחרות דורשת טכניקות ניקוי מיוחדות להסרה בטוחה. המורכבות של ניקיון יסודי של כל משטח, מתקרה ועד פינות אליהן קשה להגיע מוסיפה לאתגר. עובדי ניקיון מקצועיים כמו המומחים של נקי פה מצוידים במיומנויות, בניסיון ובציוד הנדרשים כדי להתמודד עם אתגרים אלו ביעילות, מה שמבטיח שתוכלו ליהנות מסביבת משרד מבריקה ללא רבב לאחר השיפוץ.

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ במחיר הוגן לכל כיס

נקי פה מתחייבת להציע שירותי ניקיון משרדים מקצועיים במחיר הוגן, במתן מענה לצרכים תקציביים שונים. אנו מאמינים ששירותי ניקיון איכותיים צריכים להיות נגישים לכל, ללא קשר לגודל או קנה המידה של המשרד. אסטרטגיית התמחור שלנו היא שקופה ותחרותית, מה שמבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה שלהם. אנו מתאימים את חבילות הניקיון שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים של כל משרד, ומבטיחים שהלקוחות ישלמו רק עבור השירותים שהם דורשים. גישה זו מאפשרת לנו לספק פתרונות ניקיון מהשורה הראשונה שהם גם זולים וגם יעילים, מה שהופך את שירות הניקיון לאחר שיפוץ ובנייה לאפשרי עבור כל עסק.

מחפשים חברת ניקיון למשרד שלכם? החיפוש שלכם יכול להסתיים כאן, הכנסו לקישור ובואו נדבר.

מהם השלבים של ניקיון משרדים לאחר שיפוץ?

כל אחד מהשלבים ממלא תפקיד מרכזי בהפיכת המשרד לסביבה בטוחה ומסבירת פנים לאחר השיפוץ או הבנייה. הגישה השיטתית שלנו מספקת חווית ניקיון יסודית ומקיפה. תהליך ניקיון המשרדים לאחר שיפוץ עם נקי פה מתוכנן ומבוצע בקפידה במספר שלבים מפורטים:

הערכה ראשונית 

לפני תחילת תהליך הניקיון הצוות שלנו עורך הערכה יסודית של המשרד. שלב זה כולל הערכת החלל כדי לזהות צרכים ואתגרים ספציפיים של הניקיון. הבנת היקף עבודות השיפוץ מאפשרת לנו להתאים אישית את גישת הניקיון שלנו.

פינוי פסולת וחומרי בנייה

השלב המעשי הראשון של הניקוי כולל פינוי פסולת גדולה וחומרי בנייה. שלב זה חיוני לפינוי החלל והכנתו לניקיון מעמיק ויסודי יותר.

ניקוי ושאיבת אבק

לאחר פינוי פסולת, הצוות שלנו מתמקד בניקוי אבק ושאיבת אבק של כל המשטחים, כולל קירות, רצפות ומתקנים. שלב זה חשוב כדי לסלק חלקיקי אבק עדינים השוקעים במהלך הבנייה, כדי להבטיח שכל משטח נקי ללא רבב.

חיטוי אזורים גבוהים

לאחר מכן אנו מנקים ומחטאים את כל האזורים בעלי המגע הגבוה, כגון ידיות דלתות, מתגי תאורה ושירותים. צעד זה חיוני לשמירה על היגיינה ובטיחות, במיוחד באזורים המשמשים לעתים קרובות את הצוות והמבקרים.

ניקוי שטיחים וריפודים

שטיחים וריפודים עוברים ניקוי עמוק למיגור אבק וכתמים שהצטברו במהלך השיפוץ. תהליך זה לא רק מנקה אלא גם מחדש בדים וסיבים ומשקם את המראה והמרקם שלהם.

ליטוש חלונות ומשטחים

השלב האחרון בניקיון המשרדים המקצועי שלנו לאחר שיפוץ או בנייה כולל ליטוש חלונות ומשטחים, הוספת טאצ’ מוגמר המשפר את הניקיון והברק הכללי של המשרד.

חברת הניקיון “נקי פה” פועלת בעשר השנים האחרונות בעיקר בסקטור העסקי.

נקי פה חברה בארגון חברות הניקיון בישראל.

להעניק סביבת עבודה נקייה, מסודרת ונעימה לעובדים שתאפשר להם לתת את המקסימום.
בין לקוחותינו נמנים עורכי דין, משרדי הייטק, רשתות מזון, בעלי מקצועות חופשיים ועוד.

לקוחותינו אשר נהנים מרמת שירות גבוהה נשארים נאמנים אלינו במשך שנים וממליצים לחבריהם.

אילו חומרים משמשים לניקוי המשרד?

ב”נקי פה” אנו משתמשים במגוון חומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה שנבחרו במיוחד לניקיון לאחר שיפוץ. המבחר שלנו כולל חומרי ניקוי חזקים אך בטוחים המסירים ביעילות אבק, כתמים ושאריות מבלי לפגוע במשטחים או להשאיר כימיקלים מזיקים מאחור. אנו משתמשים במטליות וסמרטוטי מיקרופייבר כדי ללכוד ולהסיר חלקיקים עדינים, יחד עם שואבי אבק מסוננים ב-HEPA כדי להבטיח הסרת אבק יסודית. בחירת החומרים שלנו משקפת את המחויבות שלנו לספק לכם חלל משרד נקי ובריא.

איך בוחרים בחברת ניקיון משרדים לאחר שיפוץ?

בחירה נכונה של חברת ניקיון משרדים לאחר שיפוץ כרוכה בכמה שיקולים. ראשית, חפשו חברה בעלת ניסיון ספציפי בניקיון לאחר שיפוץ, שכן היא תכיר את האתגרים והדרישות של פרויקטים כאלה. בדקו אם יש המלצות והפניות חיוביות כדי לאמוד את מהימנותם ואיכות העבודה. ממליצים עלינו כאן, היכנסו כבר עכשיו ותקבלו תמונה ברורה יותר על איכות השירות שתקבלו. כמו כן, חשוב לוודא שהחברה משתמשת בחומרי ניקוי ובציוד ניקוי בטוחים ואיכותיים. שקיפות בתמחור ותקשורת ברורה של השירותים הניתנים הם גם גורמי מפתח. לבסוף, קחו בחשבון את המחויבות של החברה לפרקטיקות סביבתיות ואתיות, שכן הדבר משקף את הגישה הכללית שלה לשירות.

כמה עולה ניקיון משרדים לאחר בנייה ושיפוצים?

עלות ניקיון משרדים לאחר בנייה ושיפוצים משתנה בהתאם למספר גורמים, ביניהם גודל המשרד, היקף השיפוץ ודרישות הניקיון הספציפיות. נקי פה מציעה לכם מחיר מותאם אישית כדי להבטיח שכל לקוחותינו יקבלו מחיר הוגן ומדויק עבור השירותים שלנו. אז מה משפיע על התמחור?

גודל החלל המשרדי

העלות הכוללת של ניקיון משרדים לאחר שיפוץ מושפעת משמעותית מגודל המשרד. חללים גדולים יותר דורשים יותר משאבים במונחים של עבודה, זמן וחומרי ניקוי, מה שמוביל לעלויות גבוהות יותר. השטח של המשרד הוא בדרך כלל נקודת המוצא לקביעת מחיר שירות הניקיון.

היקף עבודות השיפוץ

אופי והיקף עבודות השיפוץ יכולים להשפיע רבות על עלות הניקיון. משרדים שעברו שינויים מבניים נרחבים, צביעה או התקנות נוטים לצבור יותר פסולת בניין ואבק, הדורשים מאמצי ניקיון אינטנסיביים יותר. תהליך ניקוי מקיף זה כרוך אפוא בעלויות נוספות.

ניקיון בסיסי או עמוק

רמת הניקיון הספציפית הדרושה גם משחקת תפקיד מכריע בקביעת העלות. משימות ניקיון בסיסיות כמו טאטוא, שטיפת רצפות וניקוי אבק הן בדרך כלל זולות יותר בהשוואה לשירותי ניקוי עמוק. ניקוי יסודי ועמוק כרוך בתשומת לב קפדנית לכל המשטחים ועשוי לדרוש ציוד וטכניקות מיוחדות.

מדוע לבחור ב”נקי פה” לניקיון המשרדים שלכם?

בחירה בשירותיה של נקי פה פירושה שיתוף פעולה עם חברה שמעריכה איכות, אמינות ופרקטיקות אתיות. המחויבות שלנו לזכויות אדם ולרווחת העובדים בחברה מתורגמת לכוח עבודה מלא מוטיבציה המסור לספק את שירותי הניקיון הטובים ביותר. עם למעלה מעשר שנות ניסיון, צוות המקצוענים שלנו מיומן בטיפול במורכבות של ניקיון לאחר שיפוץ. אנו מבטיחים שהמשרד שלכם יהיה לא רק נקי מבחינה ויזואלית אלא גם מקום בריא ומסביר פנים לעובדים וללקוחות שלכם.

עתיד נקי יותר עם נקי פה

לניקיון לאחר שיפוץ יש חשיבות מכרעת בהפיכת אתר בנייה לחלל משרדים מקצועי ומזמין. ב”נקי פה”, אנו גאים במתן שירותי ניקיון יוצאי דופן המותאמים לאתגרים הייחודיים לאחר בנייה ושיפוצים. תשומת הלב שלנו לפרטים, המומחיות והמחויבות לשביעות רצון הלקוחות הופכות אותנו לבחירה האידיאלית לצרכי ניקיון המשרדים שלכם. צור קשר בלינק המצורף ותנו לנו לעזור לכם להפוך את המעבר לחלל המשופץ החדש שלכם ללא חלק וללא מתח.

Call Now Button